czwartek, 29 września 2016

Ten pierwszy...




Jest 5 rano, już powoli świta. Jest mgliście i bajecznie, niezwykle cicho. Perliste krople połyskują na okiennym  szkle. Uwielbiam witać nowy dzień, gdy tak samotnie siedzę sobie na parapecie wsłuchana w ciche oddechy najbliższych, snuję rozmyślania, przędę cienka nić refleksji, cichą kontemplację i zachwyt nad naturą. Skupiam się wtedy na oddechu - na chłodnym powietrzu wypełniającym płuca, ogrzewającym się w miarę wracania przez gardło i na delikatnym świście gdy wypuszczam je przez nos. Każdy dźwięk rozbrzmiewa wtedy bardziej, a każda barwa odcina się wyraźniej w mlecznej otoczce z mgły. Właśnie w taki poranek pełen jesiennej zadumy, zrodziło się od dawna tłumione marzenie. 
A owo marzenie stoi dokładnie przed tobą, pieści oczy jaskrawym blaskiem i radośnie woła ,, hej to ja!''.

I tak wraz z pierwszym wpisem narodził się KOI blog – mój tyci światek. Wyśniony, wymarzony, zacięcie tworzony przez kilka następnych poranków pogrążonych w cichej krzątaninie umysłu.
I tylko połyskliwa stalówka kreśląca litery czarne i pajęcze. Szeregi słów pachnące świeżym zapałem i kłębiące się pomysły i ogromne podniecenie na samą myśl o przygodzie, nie wyobrażalne jest poczucie spełnienia i radości podczas tworzenia czegoś nowego...


Przytulnego dnia wam życzę!

7 komentarzy:


  1. Powyższe serduszko ma wyrażać, jak podoba mi się Twój styl pisania, bo jest naprawdę piękny. Wprawdzie tekst jest bardzo krótki, ale podoba mi się, jak ubierasz myśli w słowa, jak ładnie posługujesz się metaforami, nie wpadając w patos (a to trudne). Od razu poczułam ten jesienny, mglisty klimat. Perliste krople, mgliście, bajecznie... Cudeńko.
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za oryginalny styl pisania. Przyciągnęłaś mnie! Czekam na kolejne wpisy i życzę powodzenia i wytrwałości. Trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam ;)
    Magda
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane! Powodzenia, obyś nie traciła weny. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. KOI - podoba mi się ta nazwa. Podoba mi się także minimalistyczny wygląd strony i styl jakim piszesz, z chęcią tu wrócę na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, ze postanowiłaś stworzyć to piękne miejsce. Mogę je określić tak cudownym przymiotnikiem już po przeczytaniu tej jednej notki. Masz cudowny styl pisania - pełen melancholii, bardzo opisowy i oddziałujący na moją introwertyczną duszę.
    Nie mogłam się powstrzymać przed naciśnięciem przycisku "Zostań obserwatorem".
    Pozdrawiam i czekam na kolejne teksty <3
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, a gdzie zniknął drugi post?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczaki felaki. Widać, że z Tobą to nie przelewki, że piszesz misternie i melancholijnie, i po prostu pięknie. Tkasz. (Chyba udzielił mi się poetycki nastrój, wybacz :D).
    "I tylko połyskliwa stalówka kreśląca litery czarne i pajęcze." --> brzmi zupełnie jak fragment jakiegoś wiersza. Zupełnie, absolutnie, bezapelacyjnie. Pisujesz wiersze?
    Dzięki za miłe słowa w Otchłani i życzę Weny, i kłaniam się grzecznie i z szacunkiem wielkim,
    B.

    OdpowiedzUsuń